Greenbasket Items: 0 | Totaal: € 0,00

Veelgestelde vragen

1. Welke betaalmogelijkheden heeft GreenGoodies?

Bij GreenGoodies kunt u met IDeal en met een cadeaubon betalen. De IDeal betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Op de cadeaubonpagina kunt u een cadeaubon van GreenGoodies kopen. U kunt hierbij gemakkelijk de waarde kiezen de manier van verzending (per post of per email). De cadeaubon kan ook direct aan de begunstigde worden verzonden met daarbij een persoonlijk bericht.

2. Hoe wissel ik een cadeaubon in?
De cadeaubon heeft een unieke code, welke u kunt invoeren bij het afrekenen van uw bestelling. Het bedrag van de cadeaubon wordt van het totaal bedrag afgetrokken en u betaalt slechts het restant. Is het bedrag van uw cadeaubon hoger dan het bedrag van uw bestelling, dan blijf het tegoed staan.

3. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Na het plaatsen van uw bestelling bij GreenGoodies, worden de bestelde producten binnen 10 werkdagen bezorgd. Mocht het bestelde product voor een bepaalde datum bezorgd moeten worden, dan dient u dit aan te geven in het 'extra informatie' veld.

4. Waarom betaal ik verzendkosten?
Voor de verzending van de producten van GreenGoodies betaalt u kosten gebaseerd op de omvang en het gewicht van het pakket. Bekijk de verzendkosten per product op de productpagina’s. Als kleine ondernemer kunnen wij de verzendkosten niet voor onze rekening nemen. Voor deze kosten zorgen wij voor een snelle verzending in duurzame verpakkingsmaterialen en krijgt u een stukje gemak. 

5. Kan ik mijn artikel retourneren?
Bestelde producten kunnen niet geruild worden en kunnen niet worden omgeruild voor geld. Informatie, afbeeldingen of mededelingen mondeling, telefonisch of via email verstrekt en opgaven et cetera met betrekking tot alle aanbiedingen en de belangrijkste kenmerken van de producten, worden zo nauwkeurig mogelijk (weer)gegeven of gedaan.

6. Mijn artikel is defect, kan ik dit terugsturen?
Uiteraard gelden voor alle producten de gebruikelijke garantiebepalingen van de fabrikant. Bij een gebrek aan het product dient u rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende fabrikant, waarvan de adresgegevens staan vermeld in de documentatie van het product zelf.

7. Ik heb een klacht, hoe meld ik deze?
Een klacht melden kan telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur via telefoonnummer 070 360 2120. U kunt uw klacht eveneens per email aan ons sturen via
info@twinstone.nl

Staat u vraag niet bij bovenstaande veelgestelde vragen? Neem dan contact op met GreenGoodies via telefoonnummer 070 360 2120 of via
info@twinstone.nl